Papara, oyunseverleri bir araya getiren GameX 2023’e damga vurdu


Bu yıl 30 Ağustos – 2 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilen Uluslararası Dijital Oyun ve Eğlence Fuarı GameX 2023 sona erdi. Dört günlük fuara, “Oyun varsa, Papara” mottosunu sahiplenen finansal teknoloji şirketi Papara damga vurdu. Papara’nın standı, dört günde 75 bini aşkın ziyaretçi ağırladı.

Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinin (EEMEA) en önemli oyun fuarı olarak görülen Uluslararası Dijital Oyun ve Eğlence Fuarı GameX 2023, bu yıl 30 Ağustos – 2 Eylül tarihleri arasında İstanbul – TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi. Oyunseverlere özel çözümler sunan ve espor konusundaki yatırımlarıyla gündeme gelen finansal teknoloji şirketi Papara, dört gün boyunca yaklaşık 150 bin kişinin ziyaret ettiği fuara “Oyun varsa, Papara” sloganıyla, özel bir stantla katıldı.

 

Çekilişlere, yarışmalara, espor karşılaşmalarına ev sahipliği yaptı

Fuara uygun bir konseptle hazırlanan Papara standında, sahne ve seyirci alanlarının yanı sıra fuar katılımcılarının diledikleri gibi oyun oynayabileceği bilgisayar ve PlayStation setlerine yer verildi. Türkiye’nin ünlü yayıncılarının canlı Twitch yayınları gerçekleştirdiği camekan bir odanın yanı sıra Papara’nın Batman ve Joker Card isimli Koleksiyon Kart ürünlerinin tanıtıldığı temalı Koleksiyon Odası’nı içeren stantta hediye çekilişleri, ödüllü bilgi ve Cosplay yarışmaları yoğun ilgi gördü.

 

75 bin ziyaretçi ağırladı

Türkiye’nin önde gelen espor kulüplerinden Papara SuperMassive’in de söyleşilerle yer aldığı stantta, Hellian, Jrokez ve Lynxcerezlol gibi, oyun ve Twitch dünyasının yakından tanıdığı yayıncılar ve Papara SuperMassive sporcuları da ağırlandı. Fuar katılımcıları, Papara standında sevdikleri ve yakından takip ettikleri esporcularla tanışabilme fırsatı buldu. Etkinlik boyunca esporcular, “speed gaming” adı verilen bir konseptle, üç farklı oyunda espor karşılaşmaları gerçekleştirdi. 75 bini aşkın oyunsever, Papara’nın standına uğrayarak etkinlikleri takip etti. 

 

Oyunseverlere özel ürün ve hizmetler tanıtıldı

Z kuşağına finansı sevdiren ve geleneksel süreçlere teknolojinin gücüyle yenilikçi çözümler üreten Papara, geçtiğimiz aylarda Twitch yayıncılarının milyonlarca Paparalıdan kolayca destek ve bağış alabileceği, Papara kullanıcılarının da favori yayıncılarını destekleyebileceği Yayıncı Hesabı ürününü duyurmuştu. Fuara “Oyun varsa, Papara” mottosuyla katılan şirket, etkinlik boyunca bu ürününün yanı sıra oyunseverlerin onlarca oyunda kullanabilecekleri dijital kod ve e-pinleri satın alabilecekleri Oyun & Dijital Kod menüsü, Koleksiyon Kart ürünleri ve oyun servislerinde geçerli Cashback çözümlerini tanıttı. 

 

Papara Hakkında

Papara, KPMG tarafından Global FinTech 100’de listelenen Türkiye’nin lider FinTech şirketidir. Türkiye’den seçilen 68’inci Endeavor girişimi olma başarısını gösteren Papara, özgün LinkedIn verileri ile belirlenen “LinkedIn En İyi Startup’lar 2022” listesinde ilk sırada yer almış, dünyanın önde gelen FinTech topluluklarından Finovate tarafından düzenlenen 2022 Finovate Awards’da “En İyi Mobil Ödeme Çözümü” seçilmiştir. 2016 yılında finansal hizmetleri herkes için hızlı, kolay, hesaplı ve keyifli hâle getirmek amacıyla kurulan Papara’nın 17 milyondan fazla bireysel kullanıcısı, aralarında Uber, Yandex gibi şirketlerin de bulunduğu 1.500’ü aşkın ticari kullanıcısı vardır. 570’ten fazla çalışanı olan ve Happy Place to Work® kapsamında Türkiye’nin en mutlu işyerleri arasında gösterilen Papara, ürün ve hizmetlerini daha geniş coğrafyalara yayarak bölgenin lider ve rekabetçi finansal teknoloji şirketi olmayı hedefliyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir